Skończyło się lato, wróciliśmy z wakacji, zaczęła się praca, szkoła, wrzesień, październik i… nowość! Jesienne postanowienia. Pierwszy września powoli zrównuje się z pierwszym stycznia, kiedy w naszych głowach, po wakacjach pojawiają się postanowienia „jesienne”. Wykorzystajmy więc ten moment, aby zadbać o siebie i bliskich, zatroszczyć się o nasze zdrowie i dobre samopoczucie.

 

Oto 5 pomysłów od sH2Op.pl, każdy do zrealizowania z butelką dobrej wody w ręku. 

 

1. RUCH I WODA

Po wakacjach mamy nowy grafik, starajmy się więc znaleźć w min czas na aktywność fizyczną. Zapiszmy się na fitness lub siłownię. W weekend spędźmy czas z bliskimi poza domem na rowerze. Po wakacyjnych upałach jest też świetny moment, na rozpoczęcie joggingu. A może rolki? Przy każdym wysiłku fizycznym pamiętajmy, że najważniejsze dla zdrowia jest prawidłowe nawodnienie naszego organizmu. Po treningu wybierzmy wody bogate w elektrolity, przede wszystkim sód, magnez, wapń i inne, do tego polecamy takie wody jak VCH Barcelona, blk. oraz wszystkie wody kokosowe.

 

 

Downhill via Pinterest

via Pinterest

2. NAWODNIENIE

Mało kto z nas o tym myśli, ale nawadniać organizm musimy nie tylko wtedy, kiedy jest upał. Postarajmy się wypracować nawyk sięgania po odpowiednią ilość wody przez 365 dni w roku. Pamiętajmy, że ilość szklanek, które musimy wypić dziennie to 4 na każde 30 kg naszej masy ciała. Polecamy w tym celu wody nisko- i średniozmineralizowane Icelandic Glacial, Fiji, Iskilde, Voda, Voss.

Jak o to zadbać i kontynuować prawidłowe nawodnienie nawet po sezonie upałów podpowiadamy w naszym poprzednim artykule.

 

Deszczowa piosenka via Pinterest

 via Pinterest

3. ODPORNOŚĆ

Jesień to niechlubny powrót znienawidzonych przez nas wirusów. Czy picie wody może pomóc nam się przed nimi uchronić? Jak najbardziej! Pijmy codziennie wodę kokosową, ponieważ naturalnie wzmacnia układ odpornościowy, usuwa toksyny i zwalcza wirusy dzięki zawartości kwasu laurynowego. Jest to związek chemiczny, który w dużych ilościach znajduje się tylko w dwóch źródłach: w kokosie oraz w mleku matki, gdzie jest bardzo ważnym elementem budowania odporności rozwijającego się noworodka. Naukowcy potwierdzili jego działanie przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Polecamy dostępne u nas wody Coconaut, Riri, Dr Coco. Więcej do poczytania o wspaniałych właściwościach wody kokosowej. 

 

 via Pinterest

4. ZDROWA DIETA

Oczywiście, że tak! Po wakacyjnych przyjemnościach czas na  zadbanie o zbilansowaną dietę pełną zdrowych składników odżywczych i uzupełnioną naturalnie wysokiej jakości wodą! Wybierając wodę, która pomoże nam zadbać o odżywianie postawmy przede wszystkim na wodę alkaliczną, czyli o wysokim pH. Proponujemy tu Icelandic Glacial, blk i Fiji. Pomoże nam zapobiegać zakwaszaniu organizmu i dzięki temu poprawi nastrój, wzmocni system odpornościowy i przyspieszy przemianę materii. Więcej o wodzie alkalicznej.

 

Liscie via Pinterest

 via Pinterest

5. URODA I DOBRY NASTRÓJ

Na końcu o tym, co nas czeka niedługo. Listopad, deszcze, zimno, a w domu sezon grzewczy, przesuszone śluzówki, włosy, skóra mniej elastyczna… Tu też picie wody może przyjść nam z pomocą, bo prawidłowe nawadnianie organizmu objawia się również na zewnątrz, nawilżoną cerą i lśniącymi włosami oraz hamowaniem powstawania zmarszczek. Ponadto, kosmetolodzy polecają stosowanie wysokiej jakości wody do zabiegów pielęgnacyjnych. Źródlana i mineralna woda doskonale oczyszcza skórę (zwilżonym wacikiem przecieramy twarz oraz skórę szyi i dekoltu). Można też pomóc włosom, płucząc je dobrą wodą. Warto spróbować!